субота, 21. јун 2014.

Magazini,casopisi i ostalo...

Oduvek sam bio opsednut casopisima,novinama,magazinima...Oduvek sam kupovao sve moguce casopise,kao mali-za decu,a sada kupujem jos mnogo drugih casopisa.Uvek jedva docekam novi mesec,kada izlaze novi brojevi raznih magazina.Tada otrcim do prodavnice/trafike i pokupujem gomilu casopisa.Od horoskopa,pa do modnih casopisa.

Za mene nema boljeg opustanja od te gomile casopisa,nije bitno da li starih ili novih!Uvek volim da butem u toku sa aktuelnim desavanjima,ali i da se prisetim nekih starih trenutaka.Zimi nema boljeg od dobrog magazina i tople kafe ili tople cokolade,dok eti volim da pijem hladan frape ili ice tea  citam neke od brojeva raznih casopisa.
Kada naletim na neki dobar,ili kako ja kazem extra clanak naadam clanove porodice iprepricavam ga svakome ponaosob.u nekim trenucima,cak pozelim da budem i novinar,voleo bih raditi i pisati clanke,i fotografisati za VOGUE.Najbolji i najpoznatiji modni casopis na svetu.Da,da budem modni novinar.
Uvek naletim na neku sliku koja me tako reci "ocara" onda gledam u nju i gledam tako sekundama,minutima,satima i onda je pokazujem ostalima,bas poput tih,onih clanaka.

-Koji su vasi omiljeni casopisi,rubrike u njima? Pozz...

                      

Нема коментара:

Постави коментар